Grattis, ditt liv blir lite lättare!

En sak som ofta slår mig som en kratta i ansiktet när jag lånar andras datorer är alla adds och banners. All fucking jävla skitreklam om en massa jävla skit. Överallt hela tiden. Till och med i era bloggar... hur står ni människor ut???? När det är så enkelt att slippa dem!? Jag har alltid använt Adblock, en fiffig grej till Firefox som automatiskt blockerar reklam. Det är helt sjukt skönt, och tro mig, det kommer kännas bättre utan adds. Bara ladda ner Adblock här och följ instruktionerna (när du ska välja ett land att utgå ifrån osv, bara ta något på måfå. Tror jag valde Tyskland eller Danmark, haha). SIMPLE ENOUGH. Så go on, do it! Shou shou!

Postat av: Biz

Jo men många som sitter mycket på bloggen vill gärna ha lite pengar och därför skaffar reklamer... Men jag håller med när de blir för mycket.

2010-01-27 @ 08:35:05
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jaha haha XD De ska jag göar på macen XD

2010-01-28 @ 19:40:49
URL: http://hopethatyouchocke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0