oh no i'm not coming for the kill

FETT SKÖNT, nu är hela rummet på plats igen. Efter en välbehövlig rensning... gillare, jag har super ordning i skrivbordslådorna (eller relativt i alla fall) och bokhyllan ser riktigt decent ut! Jag blev dock rätt rastlös efter all städning, så jag bad Sebastian komma på något jag kunde rita (idétorka, wee). Det geniet ville ha en cykel. Och en kille med animekläder och messenger bag. Failade lite på det där med animekläder eftersom jag inte kom på förns typ nu vad han menade, men jag är rätt nöjd ändå. Om man ignorerar det faktum att cykeln ser helt efterbliven ut. Och RYU GILLAR CYKLAR, det är därför han cyklar fast han har vingar ._. Bjuder på denna, en skiss och en randombild.







Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0