Katamari osv :)

Jag är så fucking trött. Mitt rum är dock på plats igen, eller ja möblerna i allafall. Tog in det viktigaste lösplocket (plattång, hårsprej osv) och lite sladdar. KÄNNS BRA att vara tillbaka i sin lilla oas efter en tripp till det ondskefulla vardagsrummet.

Halvintressant dag. Magda, vår engelskalärare som är gravid, berättade att hon och hennes man fått lektioner i barnafödande och en dvd med övningar. Bland annat ska hennes man skada henne medans hon försöker andas kontrollerat, och hon överväger att föda sittandes på huk som de gör i Afrika. Vikarien verkar helt okej, han är två meter lång och kände igen Cheshirekatten på min tröja, weee.

Jag the-gameade Emil imorse, men sen gamade han tillbaka mig när vi sågs när jag var på väg till Claes Ohlsson för att köpa en sladd. Passade på att rickrolla honom med mobilen när jag gick förbi nästa gång, moahahaha. Och jag rullade upp en present som innehöll ett par vingar i Me & My Katamari idag, så Lalala är ultra kawaii nu! Jag är en nörd, I know...

(Marcy)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0