Chelsea smile


Hej hej hemskt mycket hej, Doktor Kosmos är bäst. Jag har råkat vända på dygnet... vaknade inte förns klockan tre, och hade nog fortsatt sova om inte mor väckt mig. Kommer bli ett helvete att somna i natt. Fast min nya kudde är mysig, hihi. Har i alla fall hunnit dammsuga, fixa CV och skriva brev. Jag köpte nytt brevpapper i fredags, och jävlar vad dyrt det var. Men fint som fan, så det var värt det. Jag har köpt en Rubikskub också!! Klarar botten och två rader, men har inte kommit längre... Fuckar bara upp hela kuben när jag försöker lösa det sista, lol. Men det är askul i alla fall!

Min piercing kittlas hela tiden, jag dööör. Vill att den läker NU så jag kan klia utan att oroa mig för infektioner... och byta smycke, hihi. Smsade mor innan jag kom hem så hon var förvarnad, och varken hon eller far har sagt någonting. Det är rätt skönt, trodde det skulle bli bråk.

Sebastian och jag hyrde film i fredags! Vi är så old school. Vi såg Baksmällan, som faktiskt blev riktigt rolig efter typ halva filmen ("faktiskt" för att det inte är en film jag skulle se i vanliga fall) och så såg vi Tokyo Gore Police... Alltså wtf på den. Beskrivs bäst som en korsning av Machine Girl och Resident Evil... Weirdest gore ever, och Fish håller med. Hahaha asso, det ba sprutade fejkblod över allt, alltså det forsade så mycket att man knappt kunde urskilja någonting... Den var förutsägbar och omöjlig att ta på allvar, men samtidigt fett äcklig. Alltså den var så konstig att det inte går att beskriva.

Är pepp som fan på Emilie Autumn i februari!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0