ARR MATEY

I tisdags letade jag sommarjobb och tappade bort mina nya vantar. Jag blev ledsen i ögat. I onsdags satt jag på en stol, sträckte på mig, fick blodtrycksfall och hade ramlat av om inte Bodil räddat mig. Får damp på Comeniusprojektet också. Vi ska göra asmycekt grejer men får minimalt med tid eftersom vi har "riktiga" lektioner i form OCKSÅ. Och ingen frågade ens om vi ville va med.

Jag sov hos Sebastian och upptäckte att det är svinkul att köra GTA online. Mycket roligare att skjuta andra som skjuter tillbaks än att bara köra runt och skjuta utan att nån gör motstånd. Vi höll dock på med det jättesent så jag har varit astrött idag... Men det var okej ändå, Marcus kom och allt, och vi hade världens flummigaste kulturhistorialektion. Vi lärde oss i stort sett att Jesus var schitzo och hade en skäggig morsa, och att Maria aldrig varit naken. För övrigt blev hon gravid genom att den helige ande befruktade henne i örat (SANT). I alla fall, Hampus hade misshandlat Pop med en strumpa, så han hade ögonlapp. Jag pimpade den och ritade en ondskefullt öga på den, det var nästan partey.

Idag gick jag till Skivlagret och hittade mina vantar. Jag blev gladast. Sen träffade jag Jocke för första gången på hundra år också, det var fint. Han fick låna mina andra handskar. Vi kollade på Ice Age 3 och Armored med Patrik. Ice Age 3 var superrandom men rätt fin... jag vill ha en dinosauriebebis! Fattar dock inte varför Buch var sjörövare. Armored var riktigt bra den med, eller i alla fall slutet. Den första halvan var bara en svinlång introduktion. Men både Morpheus, Milo V och Jean Reno var med så +++ på det!

Jonte och jag kom på att den ultimata coolheten är septum och 3D-glasögon. YEAHHHH!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0