bla bla bla

Fasen vad trött jag är. Igår åkte jag till stan och hämtade ut Alice i Underlandet-biljetterna och köpte ett par nya lackleggings. På JC träffade jag Hampus som sneakade omkring på the ladies' section... igen. När Bodil och jag var på H&M senast var Hampus också där, på tjejavdelningen. Han sa "Alltså jag SKA inte köpa kläder här, bara så att ni vet" och rodnade lite och det tyckte vi var väldigt roligt.

Hampus: Tj-
Jag: Shoppar du tjejkläder nu igen Hampus? Jag menar hej :D
Hampus: Men nej! Du måste sluta hitta mig bara när jag är på tjejavdelningen :(
Jag: Jag kan inte hjälpa det, det är inte mitt fel att du alltid bara hänger på tjejavdelningen hela tiden :3

Jag tyckte det var askul (jag är ganska lättroad) så det där gick jag omkring och fnissade åt i säkert en timme efteråt, ahahah. I alla fall, jag åkte till Sebbfish och spelade Borderlands. Jag fick ta över efter August och jag tyckte jag klarade det ganska bra! Sen kollade vi på några avsnitt av Mushishi... konstig serie det där. Huvudpersonen är Ginko, en Mushi-shi som kan se 'mushi', en massa skumma små grejer som bara finns överallt och gör konstiga grejer som ofta inte är så mysiga (typ äter upp en tjejs ögon och bosätter sig i öronen på några och äter alla ljud), men som väldigt få kan se.

Idag var mostly fail. Sebbe och August åkte till Norrköping för att skejta och flasha sina xBox, och jag åkte med Cissi till stan. För att upptäcka att det snegnade som fan och det var 3,5 h kvar tills min buss gick. Fine, tänkte jag och gick till biblioteket för att läsa en skolbok, men de stängde så fort jag kom dit. Gick till en utställning på Fiskhuset och satt där och läste tills de stängde kl 15. Köpte en fruktsallad på Hemköp och letade efter någonstans att äta den ifred varpå den första bra grejen hände: jag hittade Edvin, Emil och Lotta på donken. Jag fick en ballong av Lotta och det var trevligt. Sen kom till slut min buss vid 16, men jag fick gå hem från den i snegnet för mina föräldrar var inte hemma. Buu.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0