Cuteness overload ♥ Hello Kitty

Hohoho, idag har jag gjort några mobilsmycken, lagat och restaurerat ett par gamla och surfat efter gulliga grejer. Just look at this stuff!!

Den ultimata kombon: Tokidoki + Hello Kitty, jag är helsåld. Så jävla gulligt! Så fantasifulla och liksom i metallic! Jag vill ha den i mitten... ♥ Eller enhörningen, fast den skulle faktiskt vara sötare utan HK.

Detta är efter min bedömning också epic win! Jag älskar grejer med sjukhus-tema och same goes för HK, och jag äter en massa piller som jag måste bära runt på hela tiden så hur kan den här asken inte vara meant for me? Jag är kär.

Jag brukar inte tycka det blir så lyckat när man försöker göra Hello Kitty mer 'mänsklig' men den här gången har jag inget att klaga på! Den här Hello Kitty typ cosplayar Nozomi Tsuji, en exmedlem i Morning Musume och jag tycker hon blev hur söt som helst.

Hello Kitty x Ayumi Urayama Happy Collaboration = Robot Kitty! En mer spejsad Hello Kitty får man leta efter. Ja hon är verkligen helknasig, men jag älskar att hon ser ut som någon slags utomjording... HK finns verkligen i alla former.



Postat av: Biz

Älskar Tokidoki-HK!

2010-02-23 @ 19:46:55
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0