Tomtens verkstad?

Lackade saker på tork:

Jag har spenderat nästan hela min dag på mobilsmycken, maken till tidskrävande pyssel vet jag inte. Snodde morsans kamera fo pics. Jag gjorde 4 nya grejer: en glasstrut, en vattenmelonsisglass, en californa roll och en awesome smiley till August. Blev inte jättenöjd med någon av dem, men men. Sushin var till Marcus, men den blev så mosig så vi får se om han ens vill ha den, lulz.

Sen piffade jag upp några av mina gamla grejer. Jag lyckades få Hello Kitty vit igen efter ett par år som grå (aceton saves the day), målade dit Puccas bortskavda ögonbryn och Hello Kittys ögon, nos och blomma med nagellack. Det blev i alla fall lyckat. Jag limmade dit Gloomys tappade ben, gjorde ett hjärta till HK att hålla i istället för paketet hon tappat och målade knapparna på 'baksidan' av xBox-kontrollen med vitt nagellack för de syntes knappt innan (och DET har man fått höra flera gånger, att man glömt göra knapparna och det inte går att spela på den, fast de funnits där hela tiden FU).

Jag lagade också äpplet och donuten jag fått av Erika och som tappat ett blad resp strössel. Weeho! Här är ett urval av mitt plotter, gammalt och nytt:

Pucca är min favorit. We've come a long way together. Jag köpte henne när vi var i... Bulgarien tror jag det var, och det var typ i mellanstadiet jag var där så hon har varit med länge. Det är MAGISKT att jag inte tappat bort henne som jag gör med allt annat (jag tappade henne iofs en gång på stan men efter mycket letande hittade jag henne igen så ingen skada skedd ♥). Och hon har ju inte sin vanliga outfit för det var från någon typ 'nationalklädsel-kollektion' så allt var superrandom och jag älskar att den japanska fanns kvar till mig för hur episkt är inte det liksom! Har för mig att du fick en tysk Pucca, Erika? Hihihihi.

Postat av: Stina

Vilka fina grejer! Fasen vad duktig du var ^^

2010-02-24 @ 10:33:08
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0