Propane Nightmares

Ehh. Har inte ätit något på ett dygn. Det är OK, men jag är väldigt sugen på pepparkakor... och choklad... och rostat bröd... och pizza. Dumma sjukhus med sina dumma bestämmelser. Får dricka hur mycket jag vill fram till 00.00 i alla fall! Mehhh känner mig jättenaken för man får inte ha någon som helst slags smycken på sig så jag har sagt hejdå till mina ringar, örhängen och armband for now. Jaa till och med konventsbanden åkte av. Men jag lyckades slidea av 3 av dem mot alla odds! Hahaha hej svullen hand. Fast jag har fortfarande kvar nosringen (lol), ett halsband och ett plastarmband som inte går att få av... Det är magiskt, det gick ju trots allt över handen en gång i tiden. Sorgligt om jag måste klippa det, det är det enda jag har som lyser i mörkret. Oh well. Känner mig lite lugnare inför imorn i alla fall. Tycker fortfarande det är onödigt att jag måste va va där 08.30 på morgonen när jag inte ska sövas förns 16, men oh well. Har laddat ner lite Naruto (JA jag har bestämt mig för att ge animen en chans även om jag inte tycker mangan är särskilt win) och streamat en hel bunch of avsnitt med Ouran High School Host Club så jag ska ha något att göra i alla fall.

Jag mår illa. Weee. Och Sebastian har lämnat in sin mobil så han använder sin gamla som micken fuckar ur på hela tiden, faaaaail.


Postat av: Bodil

Sv: Naww, gud vad söt du är ängel! :) Det är bara smink <3

2010-02-10 @ 09:04:47
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0