läser One Piece och packar plattången...

I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me... jag tycker Paparazzi är en så grymt bra låt. Gaga sjunger jättevackert, och texten är har mer betydelse än många andra av hennes låtar (som jag också gillar woho).

För övrigt sitter jag och blir helt tårögd över världens finaste manga, One Piece. Den har fucking allt, det är helt galet! Alla karaktärer är typ supercoola och stenhårda, men alla har något som gör dem supertöntiga (typ jättedåligt lokalsinne/galen i kvinnor/är helt dum i huvudet eller nåt), och så har de helt efterblivna krafter (alltså seriöst, gummimänniska? En som kan göra vad som helst i stearin? WTF ♥), men alla är ba AWW helt jätteädelmodiga och man ba naww och ahhh jag är galen i One Piece, nu vet alla det.

Jag sov hos min cutiepie i natt, och ingen av oss börjar skolan förns 12 på torsdagar. Det måste vara det mysigaste som finns, att vakna brevid sin älskling och inte behöva skynda sig eller bråka med några småbarn för ingen annan är hemma... det är awesome.

Men ah. Imorn ska vi ha livräddning på badhuset med klassen. Har inte varit på badhuset sen mellanstadiet... är inte så pepp. Hatar lukten, och mina ögon blir helt förstörda av kloret. Och det är så stressande att göra sig i ordning efteråt bland alla människor... Men men.


Postat av: Bodil

Tycker om bilden :D <3 Vi får hålla ihop imorgon så vi inte drunknar 8D

2010-02-18 @ 20:21:04
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0