Ibland ritar jag!

Hohoho, idag har jag slitit nästan lika hårt som Askungen utan att lämna mitt rum. Först gjorde jag tubepandorna jag lovat Erika, hoppas du tycker om dem! Den första fick lite lång hals... ser lite läskigt ut men bortse från det xD Sen har jag ritat på en jobbillustration i X antal timmar och ja, nu är linearten klar. Herregud vad långsam jag är. Vill lägga upp det jag har hittills eftersom jag ansträngt mig ordentligt men det känns inte ok att göra innan den publicerats, så jag får vänta med det. Slänger med några skisser istället, med en Alice så det är lite relaterat i alla fall.


Postat av: Biz

Haha gud så söta!

2010-02-26 @ 17:18:48
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Mathilda Sandin Okkerstrøm

Älskar verkligen ditt sätt att rita... det påminner lite om tim burton's style... Så jävla vackert! love it!! :D

kram!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0