woho

17 grader inne och minus 21 grader ute? Världens undergång? Not amused. Inte innan jag sett BMTH alltså. Är inne på mitt rum och kan knappt skriva för mina fingrar är stelfrusna. Vintern medför alltid samma dilemma: skållhett element vid sovdags och svettas ihjäl eller iskallt element när jag vaknar och frost på täcket (mitt stenålderselement har i princip bara två lägen).

Vet inte hur mycket snö det är ute, det är för mörkt för att se, men jag gissar på rätt mycket. Och jag har en körlektion om nån timme. Woho.

Postat av: Bodil

Sv; Hahaha ja då kanske det blir bättre med lite höjd! Men satsa inte på värsta gummi undersulan. Det har jag på mina. Och de är fan värre än skridskor nu på vintern. xD



Sv2; Det låter som skitbra röstat ;D Jag vill rösta igen! Lite tråkigt att man bara får rösta på 3! Hoppas någon av dem kommer iaf ^^



Sv3; Ahaha, tumblr<3 Men nej det kan inte vara dem, åt den produkten senast för en månad sen! Typ i höst ^^ Den var inte så god så jag åt häller inte så mycket XD



Det är cp kallt! Och jag tycker verkligen synd om dig för du har sådana dumma element! D:

2010-12-01 @ 09:04:52
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0