jag vill inte vara med

Hade världens jobbigaste dröm i natt. Jag och Sebastian var i min trädgård, det var sommar och trevligt. Men sen gick vi till baksidan där det finns ett gammalt pilträd med en urgammal koja i. Och fast jag ropade 'nej Sebastian, den är skitgammal, den håller inteeeee!' hade han klättrat upp i den innan jag kunde hindra honom. Och så välte hela trädet och Sebastian störtade och slog i marken och landade på ansiktet. Med en krasch. Han lyckades sätta sig upp, och han var helt förstörd, ansiktet var jättesvullet, lila och blodigt och han sträckte skakande ut armarna mot mig för att jag skulle hjälpa honom, och det gjorde så ont att se att jag vaknade. Det var helt sjukt. Det kändes superverkligt, och det var hemskt. Och jag somnade om, men när jag gick upp och skulle äta frukost mådde jag jättedåligt, det kändes som att jag gjort det värsta sveket någonsin. Sebastian behövde mig, men jag kunde inte hjälpa honom. Jag ville hålla om honom, men jag vaknade. Det är helt cp. HATAR ATT DRÖMMA. Ska aldrig mer sova i hela mitt liv.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0