precis vad jag behövde

Bortsett från att Bodil och jag var fett äventyrliga och slängde oss ut i meterdjup snö i ett försök att ta en genväg har min eftermiddag bara varit sjukt fittig och dryg och sämst i allmänhet. Hatar allt och kom hem fett sent helt i jävla skitonödan eftersom hela världen är emot mig.

Loggade in på devianrART och ser att nån hora lagt till 17 av mina bilder i sina favoriter, men tycker fortfarande inte att jag är värd att bevaka? Seriöst? Brinn i helvetet. Jag bryr mig inte. Men jag hoppas hon/han/den/det dör en ond bråd död. Jag är verkligen inte på humör.


Postat av: Gnarlpine

sv: Hahah men då förstår jag att du inte minns något. Måste varit sjukt förvirrande att hoppa in i typ slutet ju, det är ju den allt i de tidigare böckerna wrapz together och man förstår saker och ting. Men jaa vad fan, läs dom. Sen kan du diskutera alla coola saker med mig. Ingen jag känner gillar böckerna, eller filmen för den delen </3

2010-12-20 @ 21:03:15
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Gnarlpine

sv: Hahah men då förstår jag att du inte minns något. Måste varit sjukt förvirrande att hoppa in i typ slutet ju, det är ju den allt i de tidigare böckerna wrapz together och man förstår saker och ting. Men jaa vad fan, läs dom. Sen kan du diskutera alla coola saker med mig. Ingen jag känner gillar böckerna, eller filmen för den delen </3

2010-12-20 @ 21:03:45
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Gnarlpine

sv: Lol, dubbelpost is dah sheet. Jag läste på svenska, men tror faktiskt dom kan vara ännu bättre på engelska som dom flesta böcker som är skriva på engelska från början är lol. Men whatev, var ju grymma på svenska också. Men böcker som egentligen är på engelska kan ju tappa lite när dom översätts, men det vet du säkert redan. Vilken liten bokpolis jag låter som 8) kickass.

2010-12-21 @ 13:27:48
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0