om nom nom nom

Sorry för bittert inlägg. Var ba tvungen att få ur mig det där.

I alla fall. Jag fick bland annat mina efterlängtade Star Wars-lakan, ett 16 gig usb-minne, 2 till Muminmuggar (med Stinky och Muminmamman) och en biljett till BMTH. YES! Av Sebastian fick jag ett Hello Kitty-gosedjur och en jättegullig vit och rosa tröja med gulliga grejer och texten "Fuck the world forever". Han tyckte den passade mig, hahah.

Och så hade vi den där japan-kvällen igår. Det blev lite fail på en hel del grejer men det blev fint ändå. Vi spenderade massor av timmar med att handla, skära grönsaker, koka ris och fixa sushi (som blev AWESOME) så sen hann vi bara kolla på The Cat Returns, men den var jävligt bra så det gjorde inget hahah.



Massor av avocado och lax för det är den bästa skiten som finns på sushi *w*

Och så 2 random bilder:

Det här är den finaste pepparkakskatten jag någonsin sett. Jag fick den av Julia som delade ut pepparkakor hon dekorerat till oss på julavslutningen. Ser ut som han kommer direkt från Underlandet ♥


Och så en jättedålig bild som jag tog i ett försök att visa hur sjuuuuukt mycket snö Bodil och jag slängde oss ut i i ett försök att gena genom en park. Snön räckte oss alltså till knäna. Det var vansinnigt. Fett äventyrligt hahah.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0