nothing is something worth doing

Töjde min septum lite mer idag! Woho. Nu är den typ... 3 komma... någonting. Har fett bäst koll jao. Men piercaren hade inget smycke med de måtten jag ville ha (ville ha en hästsko men typ 10 i diameter) och jag skulle få vänta felra veckor om jag skulle beställa ett smycke så det fick bli en ganska jättestor ring istället hahah. Så min näsa ser typ mini ut. Men jag har beställt en hästsko med rätt mått också. Haha, orkade inte vänta. Vill alltid att saker ska hända nu-nu-nuuuu. Yeah.

I alla fall. Sen strosade Bodil och jag ner till centrum och nallade massa glögg och russin för det var tomtenatta och grejer. Gratis är gott! Om nom nom. Imorn är det fredag och då ska jag (förutom att stanna jättelänge i skolan och jobba) mysa med Sebbfish och titta på Guldkompassen! Och så kanske det blir fest också... Får se. Orkar nog inte egentligen eftersom vi ska ut på lördag och fira Joppe, men det är musikarnas efterfest till lussandet tidigare i veckan och Sebbe vill gå och det låter liiiiite lockande i alla fall. Det är ju fest liksom. Hahah. Men ja, vi får se. Nu ska jag hur som helst städaaaaaa <///////////3 Och så ska jag försöka gå och lägga mig tidigare än vanligt så jag orkar vara vaken på kulturhistorian. Och mysa. Och festa kanske.

FAKKING QUEEEEEST! Ful gammal lagom dramatisk bild --->




Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0