i vilket ämnen som sten, socker, anime och kattväskor behandlas

Letade tidigare idag efter en sak på mitt skrivbord som inte blivit röjt på månader och hittade vad? Jo en jäääävla massa socker från pressbyrån. Jag är awesome. Har också en stenkompis. Han ska fotas i studio imorgon. Det är stencoolt.

Och jag kan inte sluta obsessa över min kattväska. Har tyvärr ingen anledning att ta med honom till skolan eftersom den obligatoriska macbooken kräver en ryggsäck som rymmer allt jag behöver själv. Men jag kanske är lite sådär småcool och tar med Edgar till skolan imorn i alla fall. Bara för att. Ehehehhehehhe.

Men åh. Tänkte först stanna kvar i skolan när vi slutat och jobba på mitt PA men det gick inte för estetbyggnaden var låst och larmad... Så då tänkte jag gå hem och kolla på Darker Than Black istället, men jag råkade börja pyssla istället och är inte klar förns nu, så det lite sent att börja nu... Men jag har ju lite sovmorgon imorn... Och anime är ju nice... Kanske blir ett par avsnitt ändå 8D

Postat av: Bodil

Ta med honom imorgon så kan jag klappa :D

2010-12-06 @ 23:03:53
URL: http://specialcat.blogg.se/
Postat av: clara

AWESOME ELLER HUR?! jag ska fan skapa en bibliotek picknick klan!

2010-12-06 @ 23:55:49
URL: http://clowntheater.bogg.se

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0