Ett konstnärligt inlägg

Fett kreativ dag. Stannade hemma eftersom vi inte gör nåt vettigt på den första lektionen och inte hade nån lärare på den andra anyway. Så jag har målat och målat och målat. Har färglagt alla bakgrunder i min serie = massa blått och grönt. Och massa jobb. Men nu är det gjort. Använde vattenfärg som synes, men allt som inte är bakgrund tänker jag måla med färgpennor. Tycker om att göra saker på mitt sätt, hahah. Ja.

Slänger med ett par filurer från mitt skissblock också. De två första är mina OC's Ichiro och Liv, och den sista är Oli Sykes hahahahhah.




Postat av: [email protected]

FINT SOM FAN

2010-12-15 @ 21:05:19
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0