det här är jätteintressant

So far idag har jag druckit 4 muggar varm choklad idag och en kall. Två till frukost, en på pressbyrån när jag kom till stan och två på SN-mötet efter skolan. Har för övrigt fetaste jobbet ever på G, det är till tidningen som vanligt men mycket episkare än allt annat jag gjort hittills! Säger inte mer just nu 8D ~~~~~

Men om ni inte har nåt bättre för er än att hänga på min lameass blogg kan ni ju klicka hem ett par ekologiska rekopåsar, för inte nog med att de är awesome, de är den perfekta julklappen också!

Postat av: Gnarlpine

sv: Hahahah, du är så jävla skön! TACK. Det låter typ awesome. Det där med att börja blyg och "dålig" och använda det som exempel var ju rätt grymt. Fast vad fan, känner ingen vidare relation till något alls. Blir säkert näthatet bland unga eller något, det (och svordomar) är väl det enda jag kan relatera till. but thhhhnx, du var till stor hjälp!



LEGENDARYHIGHFIVE

2010-12-02 @ 13:56:42
URL: http://gnarlpine.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0