bigtime lulz

Hahahahhahaha asso jag blev så glad igår eller när det var när jag loggade in på fejjan och såg att Bodil varit jätterolig och taggat sig, mig, Karl och min pojkvän Sebastian i den här bilden (som är en okänd persons fan-art till animen Kuroshitsuji). Lulz-nivån är skyhög. Det roligaste är att den är så himla true, för typ alltid i skolan när jag träffar Sebastian är han med Karl, och Karl är alltid världens största cockblocker när jag vill gosa lite med Sebbe och ba snor all uppmärksamhet hela tiden xD

Postat av: Bodil

Hahaha, mitt nöje att underhålla dig! Tänkte på detta första gången jag såg den xD "Måste lägga upp på Fb och tagga" 8D

2010-12-06 @ 23:06:02
URL: http://specialcat.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0