äh

Kom hem idag från Sebastian och började hosta jättemycket! Wtf. Är typ jättetorr i halsen och låter som en gammal gumma hahah, men annars är det bra. Det är typ det knäppaste, är ju inte sjuk, bara det att min hals fått för sig det och börjat bete sig som det? Mog1. Hoppas jag låter bättre imorn då jag ska hålla mitt superviktiga tal hahah... annars får jag väl kraxa fram det.

 

Ser fram emot att få chilla med Erika (fölet), Buffy, ostbågar, sombreros (jag har gjort förberedelse Erika!) och te imorn. Längtar till och med lite. Det kommer bli fint.

Postat av: Erika

Seriöst! Nu vill jag bara bli kallad fölet eller fölet Benjamin. Erika existerer inte längre! Och yeey det låter supermysigt :D Glögg i te form.



Och ja, jag har skaffat en tumblr.

2010-12-02 @ 22:26:27
URL: http://vigalanteofcity.tumblr.com/
Postat av: sushicore

Erika: Härmed dubbar jag dig till fölet Benjamin. Och jag har också en tumblr xD

2010-12-02 @ 23:29:10
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0