we no speak americanoooooooooooo



Har haft en grym helg. I fredags förfestade vi lite hos Fish, sen drog vi ut på stan och träffade Johan, Bodil och Jesper på ett berg. Det hände så himla mycket fint, vi åkte nåt stort och snurrigt och farligt och var gladast. August körde "når man får man" hela kvällen, och någon gång vid tre-tiden gick (!!!1!) en hel hög av oss till Arnö. Pop och jag satt med Sebbe i hans kök och var djupa till typ 6 på morgonen. Nästa dag introducerade Pop mig till animen Haibane Renmei. Han tyckte den var supermysig och jättefin, men jag vet inte. Har bara sett 3 avsnitt eller något men alla ba "hey vi vet inte hur vi hamnade här, vi har inga rättigheter och ingen får lämna den här staden, men vi ifrågasätter det inte utan ba 'ok'" och jag tycker det är grymt frustrerande...

Anyway, for ner på stan sen och träffade Hugo. Vi gjorde ett försök att hälsa på i Bodil och Jespers värld när vi såg dem på Hemköp men det gick sådär, så vi gick och satte oss inne på ICA istället och väntade ut August som satt och åt på Rhodos tvärs över gatan. Sen kidnappade honom och så tittade vi på 100 filmer i hans källare! Det var fint. Har dock superont i ryggen, vilket jag skyller på Sebastian. När vi gick och la oss hade August redan somnat, och Sebbe ba "vi sover i fotöljerna!" men jag ba "August sa ju att vi kunde ta gästrummet ;o" och så gick Sebastian på toa trodde jag. Bara det att han gick och la sig i gästrummet och jag var för trött för att fatta att han skojat innan. Så jag däckade sittande brevid Hugo i soffan, och när jag vaknade hade han slängt ut benen rakt över hela soffan och mig så jag halvsatt helt kefft, fast som i en råttfälla. Loooool.

Btw, Matt Damon är helt sjuuuuukt bra!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0