The everyday sound will make you go insane! (Help me to break the silence)

Yeah! Igår besökte Fish und moi chill där det fanns fint folk, vattenpipa och en chipstokig snigel (Lukas matade den med ett chips och den bara åt och åt och åt, det var helt crazy!), och sen for vi hem till Fish och spelade Soul Calibur. Jag vågar nästan säga att jag ägde min älskling lite (schhh). Och så tittade vi lite på One Piece! Men jag tror fortfarande jag föredrar mangan framför animen.

Idag blev vi och de andra som jobbar för SN:s ungdomssida plåtade, och sen hälsade jag på Galmin och resten av hans band, Evoke The Temptation. För jag ska designa deras logga och band-tisha 8DDD Azuuum. Hade typ inte hört dem innan så jag fick va med när de repade haha, och de är faktiskt svinbra! Påminner lite om Adept. Rubriken är en del av texten från deras låt Everydaysound. Bra skit!




Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0