psychobitch

Torsdagen avklarad! Seg men helt ok. Bortsett från att vår psykopatiska bildlärare den finska rosen fick psykbryt på klassen igen. Och det har bara gått 3 dagar på terminen..! Hon tror fortfarande att även fast ingen i klassen fattat ett dugg efter en av hennes genomgångar så är det vårt fel och inte hennes för att hon suger på att förklara.

- Men vi fattar inte!
- Ditt fel, do lyssnade inte.
- Jag hörde allt men varken jag eller någon annan heller fattade!
- Jaaa.... ni har väl blivit sega i hovodet över lovet.
- Men... kan du inte bara förklara en gång till...?
- Neej!
*awkvard silence*

Ehh ja. Kvällen har tillbringats hos Erika med gourmé-godis, pasta och en massa knäppa youtube-videos. Det var fint. Och imorn får jag min lön, så jag tänkte försöka shoppa lite :> JAG ÄR SÅ SÄMST PÅ ATT SPARA PENGAR.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0