La nuit du chasseur

Woho, igår var jag jättetrött, köpte urtunningssax, satt ute och chillade med Lukas, Robotlotta och några andra, handlade på Hemköp 3 gånger, missade 3 bussar, åkte hem, och klippte håret. Nu är det kort-kort i nacken som det ska, och har helt enkel den form det ska ha lol. Älskar att va min egen frisör haha.

Känner att bloggandet blivit grymt lidande av jobbet. Men men. Jag har köpt en supersöt maskot att hänga på väskan, mitt hår är ok, snart är det helg, snart är det Meuwcon, jag har fått min lön och nya glasögon, det är festvecka i hela Nyköping, och jag har vunnit budningen på en chokladspegel, så jag är happycat ändå!

Har för övrigt BARA lyssnat på Mindless Self Indulgence, Rasputina och Lady GaGa den senaste veckan XD Fuskar nu lite och kollar om 30 Seconds to Mars gjort något som är lika awesome som ATTACK, men hittills är jag inte övertygad. Dock är texten till Night of the Hunter grymt bra!

I was born of the womb of a poisonous spell
Beaten and broken and chased from the lair
But I rise up above it, high up above it and see
I was hung from the tree made of tongues of the weak
The branches were bones of liars and thieves
Rise up above it, high up above and see

Pray to your god, open your heart
Whatever you do, don't be afraid of the dark
Cover your eyes, the devil inside
One night of the hunter
One day I will get revenge
One night to remember
One day it'll all just end


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0