la-di-da-di-da-di

OMG! Ben & Jerrys-kassen är hemma igen, efter ett helt sommarlov nästan! Amazing timing med tanke på gårdagens inlägg, men idag när jag var hos Sebastian kom hans mor och ba "Frida du har glömt en väska här. (Sebastians syster) hade städat undan den"! Så nu är den hittad på riktigt, vilket innebär att innehållet också är det. Alltså är mina super awesome såpbubblor är tillbaka, och likaså mitt JAPANSKABLOCK! YES! Haha har inte pluggat något på hela sommaren och ba "if only I had my anteckningar här".
Dock känns det lite jobbigt att jag typ drömt att jag hittat den och trott det var på riktigt, trodde att jag hade lärt mig bättre ._.

Och allt detta jobbandet gör mig löjligt festsugen haha :( MEN SNART ÄR DET MEUWCON, JAG LANGAR PEPPEEEEEN!!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0