Deer die with their eyes wide open

Mina naglar växer snabbare än jag orkar klippa dem... Pallar inte ha långa för jag bara skadar mig på dem lol men jag orkar inte klippaaaaa åh fail. Och idag har jag lyckats tappa ena kulan på hästskon jag har i läppen två gånger, och det har aldrig hänt mig förut. Wtf. Incredible enough har jag hittat kulan båda gångerna också. För övrigt är rådjur ett av mina favoritdjur, och jag hade ju i stort sett bestämt mig för att tatuera mig när jag fått min lön och bestämt motiv och allt men nu blev jag sugen på att ha ett permanent rådjur istället så gahhh. Är alldeles för velig, och när det är så här kan jag ju inte göra nåt. Mehhhh.






Audrey Hepburn

Flickr

Postat av: elin

rådjuret och räven! avlider lite. Helt underbara bilder. Håller med angående rådjur.



Jag röstar på att tatuera in ett! det skulle kunna bli alldeles fantastiskt.

2010-08-01 @ 19:08:57
URL: http://monkeygonetopaperstreet.blogg.se/
Postat av: paperstreet

Jag ser framför mig ett huvud rakt/snett framifrån (eller hela kroppen iofs.), i svart/grå typ. En blyertsteckning life-like, och med tydliga streck! nu blev jag sugen själv.

2010-08-01 @ 21:49:56
URL: http://monkeygonetopaperstreet.blogg.se/
Postat av: Biz

Såååå söt bild med räven!!!

sv: Tack för den långa kommentaren! Nu vet jag vad jag ska göra, hoppas att hyresvärden låter mig ha katt nu bara ^^'

2010-08-02 @ 11:12:54
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0