Cocoa Cookies I like!


Yeahh har just ätit pannkakor med glass och sylt, och denna fina spegel jag köpte av Stina kom idag på posten och jag är sååå happi! Den är så himla söt, hihi. Lite halvawesome imho. Idag gick jag en sväng på stan med Jennifer2 som jag jobbar med. Jag hittade en liten superparty sminkväska och ett par fina leopardfläckiga strumpbyxor som får bli ett fullt dugligt substitut för my old ones som är lite lagom trashy nu, haha. Hittade också ett par neonrosa med samma mönster och jag blev lite kär, men jag köpte dem inte för så fort jag tar på mig ett rosa plagg ser man ba omgrosaöveraaaaallt bara pga håret. Nu lutar det åt att jag färgar det svart, men vi får se hur det blir.

Imorn är sista dan på jobbet, S.N.U.S-möte och äta ute med gänget för att fira av Lotta som flyttar. Idag sovar jag hemma för sista gången på ett par nätter, för imorn sover jag hos Sebastian, och sen är det Meuwcon som gäller! WEEEEEE! Langar peppeNx1000. Blablabla måste stäääda.

Höll nyss på att försöka äta spegeln LOOOL, natural instincts ftw.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0