Woho. Har sprungit/snavat omkring hela dagen på Hertig Karls Marknad med stämpel i högsta hugg, iförd fotsid linnekjol och blond, flätad peruk. Random? Lite. Strangers trodde det var mitt riktiga hår och mina vänner skrattade ihjäl sig när de såg mig. Isaac var värst, han kunde inte sluta. Det var festligt.

Det bästa var att igår var Sebbe och jag uppe och tittade på The Shawshank Redemption (AWESOME MOVIE, SEE IF YOU HAVEN'T) till klockan 3, och jag var tvungen att gå upp 7.15 igen för att hinna byta om och så innan jag började jobba. Neeeeej, det bästa var fåret! Jag hittade ett jättefint 3D får av svart metalltråd som jag förälskade mig i. Han bor i mitt fönster nu <3

Jag sliten som fan. Och min arm är helt cp, det finns ett jättelitet område vid armbågen som gör helt SJUKT ont. Petar man på det värker det i hela armen, och hur det känns när jag slår emot något vill jag inte ens prata om.


Postat av: Jessika

grejjen är den att mitt hår är cp och all färg åker typ ur assnabbt och blir cp. sen så ser jag ut som skit i mörkt hår. (true story) haha så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra ._,

2010-08-29 @ 18:21:14
URL: http://shadowsea.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0