varning för sushigalningar

Igår hade vi sushilördag ♥ Vi var 8 stycken som skulle ha sushi så det tog evigheter att göra, och sen var det så trångt där inne att vi gick och satte oss vid chill och åt istället. Jävlar vad mysigt det var. Och jävlar vad sushin var god. Lukas fick min sista bit, och det var rätt episkt för han hade aldrig smakat sushi innan (!!).


Lukas, Karl, August, Jesper, Bodil, Linus, Pop & Sebbfish koncentrerar sig djupt på sushin


Sen gick vi till August och såg på Family Guy och rökte vattenpipa. August hittade en spray-deo och kombinerade den med en tändare. Kaaanske kommer en liten video på resultatet sen.



Jag sov hos Fish och sen lekte jag med dessa finisar på slottet. Det mysigt ett tag men sen blev det lite fail för solen försvann och en massa AK-människor kom och trodde de fick leka med oss. Vi gick till donken istället höhö. Där började Jocke prata med en blondin varpå August joinade dem med frasen "Tja, hur går det med klamydian" riktat till Jocke. Vi kunde inte annat än att konstatera att det var en väldigt fin cock-block :DDD


För övrigt så har min fina tjocka märkpenna kommit tillbaka ♥ den har visst bott ett tag hos August, lol. Som jag har saknat den :OOO De här filurerna är Lindas version av Viktor, August, Robin, sig själv, mig och Jocke. Som av någon anledning fick ett sköldpaddsskal XD


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0