Tomorrow comes today

Idag fyller the one and only August år! GRATTIS PÅ HONOM ♥ Partey imorn = jag langar peppen :D

Igår var mer eller mindre lyckad. Jag firade med Sebastians familj. Vi åt världens godaste röra med räkor och röd rom och kollade på Discovery Channel ♥ Fick till min stora lycka se hur man tillverkar speldosor hohohiihiihahah, jag är lite flummig känner jag. I alla fall. På kvällen bestämde vi oss för att dra till Kråk med några för det var tydligen folk där, det var bara det att när vi kom dit visade det sig att de var på Klock, lol fail. Men jag hittade en pinne. När vi väl kom till Klock upptäckte jag att jag tappat det enda jag tagit med mig: mitt busskort. EXTREME FAIL på det. Jonte var i alla fall där. Han gillade min pinne. Pop och Hampus tyckte att jag skulle följa med dem på krogen:

Jag: det går inte, jag har inget ID med mig...
Pop och Watson börjar gå.
Pop: Kom då Hampus.
Hampus (skriker): ALDRIG I LIVET JAG GÅR INGENSTANS UTAN FRIDA!

Hahaha.. Sen kom de fram till att nej jag skulle fan aldrig komma in utan ID, och Hampus ramlade nerför ett berg, lol. Men fan, otur att enda gången man lämnar plånboken hemma så händer det grejer. Senare på kvällen fick jag lite psykbryt, och det var inte så roligt. MEN. Vi hittade en hora på BT och det var lite roligt. Sebbes mor hämtade först honom och Linus och jag väntade på BT. När de kom sen tutade de och jag började gå mot bilen, bara det att det började en som precis såg ut som tjejen i Mun Mot Mun också göra. Hon stirrade asmycket på mig och jag bra wtf, vad vill hon och hoppade in i bilen och så började vi åka. Varpå tjejen såg fett besviken ut och gick tillbaka... vad hoppades hon på liksom???? Hahahh.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0