Party, party! Adventures, adventures!


Igår hade August sin fest, och den rockade! Alla var där, alla var gladast, allt var asmysigt, och det var lätt den bästa kvällen på länge. Allt var typ perfekt (utom slutet när alla blev utkörda haha). För att inte tala om att jag förlorade min krog-oskuld när Jocke, Edvin, Robin och jag drog till Rockbaren och shottade tequila, lol. Tänker inte nämna några detaljer, men jag kan säga att jag hade bara ätit snabbnudlar och flingor det senaste dygnet och att jag har ett blåmärke på överarmen från en skyltfönsterskant ca 2 dm från marken. (Men nej, fick faktiskt inga problem efteråt :3)

När Sebbe, Robin och jag sen var på väg hem till Emil vid halv 3 hittade vi Edvin som stod och pratade engelska med en indisk brasilianare som studerade politik i England och spelade amerikansk fotboll i Sverige. Det var väldigt random, och den där snubben är numera killarnas stora idol (han var verkligen det enda de pratade om nästa dag). Sen sov vi i alla fall hos Emil i en fucking himmelsäng, och jag förälskade mig i hans systers råtta Ofelia ♥

Dagen efter köpte vi energy potion och kinesiskt godis (ingredienser typ socker, nötter, frön och opium haha men nä), och så äventyrade vi till flygplatsen och växlade pengar av en förvånad tjej på Forex för att kunna ge August afrikanska sedlar (500 kenyanska shillings, värde 50.50 sek) i födelsedagspresent. Han blev glad som en hög gnu!

Don't stop push it now

Postat av: Stina

Sv: Hahah! Fast jag känner nog minst tre personer som inte gillar det heller :P

2010-04-07 @ 00:31:22
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: buunie

älskar din blogg, du är grymt snygg, du är en gud på att rita och din kommentarssida är fan ett underverk ;)

2010-04-13 @ 21:33:20
URL: http://tobecontinued.tk

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0