kind of to the moon and back

Jag brukar i vanliga fall alltid faila hårt på att faktiskt utnyttja loven vi får då och då, men den här gången har jag lyckats! Tagit alla chanser och inte bangat en enda gång. Födointaget har varit katastrofalt och jag har fuckat upp dygnsrytmen, men fan vad kul jag har haft! SERIOUSLY. Säger som Jocke, jag känner mig lite som Yes-man, lol.

1 tor: såg påskkärringar! Var på Jockes spelning, körde Halo, tränade tankeläsning. Sov hos August.
2 fre: köket var länsat, vi köpte frukost. Gav Augusts bakfulla farsa frukost på sängen.
3 lör: firade påsk med Sebbes släkt, var på Klock mitt i natten, tappade busskortet. Sov hos Sebbe.
4 sön: promenerade, letade efter och hittade busskortet på Kråk, lol.
5 mån: festade hos August, gick på krogen med Jocke, Edvin och Robin. Sov hos Emil.
6 tis: vi köpte kinesgodis & äventyrade till Skavsta och växlade afrikanska pengar att ge till August.
7 ons: har faktiskt ingen aning... var hemma och chillade tror jag?
8 tor: var på SN-möte, får grym lön nästa månad. Chillade hos Edvin, typ alla var där. Sov hos Edvin.
9 fre: filmkväll hos Michael. Iron Man, DoA4, Halo, pizza. Sov hos Michael.
10 lör: mer tv-spel. Köpte naturgodis för typ 60 spänn. Sov hos Sebastian.
11 sön: mysfolk och vattenpipa hela dagen, äventyr med August. Färgar nu håret och sover hemma!


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0