Haha ehm rösta på mig eller nåt? XD

Felicia har en tävling på sin blogg, där man får rösta på den blogg man tycker bäst om så att den blir lite promotad på hennes sida. Jag är med och tävlar, tyckte det var en kul grej, så gå gärna in här och rösta på mig om du av någon anledning gillar min blogg xD

Två röster per person är tillåtet, och man får rösta på samma blogg två gånger! Gäller fram tills söndag ^^

Nu ska jag snart gå och lägga mig med min sötnos som för första gången på flera månader ville följa med mej ut på landet, haha. God natt!

Postat av: Sandra

Sv.

Owh, tackis! :D Det var lite svårt att fota kugghjul, för det är bara några mm stort. xD

2010-04-14 @ 08:58:09
URL: http://piqaview.blogspot.com

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0