Jag också vilja vara...

...så unik och inspirerande som dessa skönheter, som alla har sin egen stil & does their own thing:

Underbara, vackra Patrick Wolf<3


Så sjukt fin! Färgglad och glittrig, alltid helt olik alla andra. En massa stora smycken och accessoarer med höstfärgade kläder och knästrumpor. Vargpojken har också en galet fin röst, och jag älskar att hans musik är lika unik och mysig som resten av hans uppenbarelse (lyssna på Bluebells & Wolf Song)


French whore Twiggy Ramirez (aka Jeordie White)<3

Jag har alltid tyckt att Marilyn Mansons bassist är skitsnygg, på något lite sådär halvskabbigt men fortfarande fint sätt. Jag skulle vilja ha hans toviga svarta hår och jag bara älskar hans ansiktsform! Och att han klär sig (eller gjorde i alla fall) ofta i klänning och rosa, och ser typ ut som en fransk hora, men jag tycker bara att han är helt sjukt fin. (Mansonlåtar jag rekommenderar: mOBSCENE & The Bright Young Things)


Fantastiska Emilie Autumn<3


En av de vackraste kvinnorna jag nånsin sett (ja, hon är precis lika fin IRL, även efter flera timmar på scen). Jag dör lite av hennes vackra stil, som hon kallar punktoriansk. Det är en massa burlesque, spets, ränder, råttor, rödrosa & svartvitt. Jag älskar att hon blandar viktorianska klänningar och korsetter med trasiga långstrumpor och chockrött hår, och att hon använder råttsvans och mask på scen och ja hennes shower är helt underbara. (I want you to hear: 306, Save You, instrumentala Manic Depression och dikten Ghost)

Postat av: Bodil

Men Frida! Du är en helt fantastisk underbar människa! Och du är jätte fin och vacker! Och du har precis din egna lilla stil ^^<3

2009-09-04 @ 19:55:59
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Felix

Bodil: ihh, tack sötaste, finaste Kawaii-chan<3 Du är så snäll ^^ Klarar mig nog inte utan dig!

2009-09-04 @ 20:10:53
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Bodil

Felix: Naww jag talar bara sanning! ^^<3 Klarar mig nog inte utan dig häller! <3

2009-09-05 @ 14:32:31
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0