AHHHHHH, MIN LARV ÄR SJÄLVMORDSBENÄGEN!!!1

Naturlagar verkar inte gälla mig. I vanliga fall är jag alltid aslångsam och skittrött för att jag sovit för lite, men idag när vi varit ute och lekt i skogen har jag varit pigg! Ok, man blir gladare av frisk luft än klassrumsmiljö och skolan är mer mentalt påfrestande men ändå.

Vi hade som sagt någon slags friluftsdag idag, och trots att SMHI förespådde 14 grader blev det runt 18 så det var fint. Vi eldade lite, och tävlade i frågesportsmaraton med allemansrättstema (wtf) och mitt lag vann. Awesome! Hehe. Vi hade aslång lunch också, och det var skitsoft för både Bodil och jag hade pannkaka med oss (mor gick upp imorse och lagade det åt mej, fett gulligt!) så vi behövde inte direkt anstränga oss. Csanady och Viktor försökte koka makaroner i sjövatten (också det wtf) men läraren lyckades övertala dem att använda rent vatten istället som tur var. Vi chillade vid vattnet och jag lånade Virres kamera, weii! Fick en väldigt fin bild på när Bea iklädd uppzippad tokidokihoodie (som man stänger hela vägen upp framför ansiktet) skrämde livet ur Julia.

Sen fick vi bygga vindskydd, blev många fina modeller där, men höjdpunkten var när jag hittade en mätarlarv eller vad det heter, och den trillade hela tiden ner från min hand :/ Den var snorgrön och vek sig dubbel när den gick. Det var gulligt och jag döpte den till Isabell och tvingade Viktor fota den. Sen ville alla andra också göra det. Man får asmånga vänner om man har en snorgrön mätarlarv!

Sen somnade Viktor på bussen hem och det var gulligt. Oredigerade mobilbilder:






Och nu blev det här skitavancerat för jag har testat alla bildprogram jag hittar på Mac:en men lyckas inte vrida bilderna rätt xD var tvungen att ladda upp dem på photobucket för att fixa det. Hm. Längtar tills på måndag då vi hopefully får Photoshop ^^


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0