... Real vampires don't sparkle.

Japanskan gick riktigt bra idag, trots att vi hade 15 hirgana och 45 glosor till idag. Det visade sig att det inte var något riktigt "förhör", vi lär oss orden vi pallar för att bättre hänga med i kapitlen och hade egentligen bara 10 hiragana. (Well, förra veckan som jag inte var med hade vi 5 hiragana som sen visade sig vara 15. Hehe eh)

Sov hos Sebbe igår, vi sov hos mig idag. Åkte från honom till skolan på moppe, så nu luktar mina kläder 'gott'. Oh well, avgaser gör en lugn ;) Bodil und moi försökte hjälpa honom till rätt klassrum, men jag vet inte om det gick så bra. Efter ett år på skolan är det bara att inse att det är en labyrint. Kruxet är att den är byggd helt symmetrisk åt alla håll, med identiska korridorer vart man än går. Du kan veta om du är i ett av de bortersta hörnen, det syns ju, men du vet inte i vilket av de 4 du befinner dig. Well well, vi kanske kan markera hörnen med olika symboler, vad säger du Bodil?

Jag fick låna två animes av Kim, Appleseed och en till. På väg hem kunde jag inte avstyra fötterna från Erikas hem så det slutade med att vi kollade på Miami Ink und Interview with the vampire. Den är så vacker! Tycker att den lyckas riktigt bra med att spegla boken också. Och seriously, Kirsten Dunst är helt galet bra som creepy lady cought inside ett barn kropp (med andra ord Claudia). Yes yes, me like!

Nu måste jag bjuda på Muuras underbara sammanfattningen av filmen (Klicka för större bild)




HEHEHE. Fortsätter med denna fina gif från movie-moron.com


LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL<3

Armand är väldigt fin, och Lestat är galen hahaha, det är också fint *crazy laugh*

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång. Sockholm ligger öde och världen håller andan. Snurra min jord igen, för allt vi drömde en gång... allt som du gör blir till pärlor på min panna.
Och Kent är också fina. Bara en påminnelse liksom.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0