Why I don't like Spiderman

Idag vaknade jag och skrek hysteriskt rakt ut. Det vandrade nämligen en enorm spindel uppför min arm. Inte första gången det händer, de trivs tydligen jättebra i utrymmet mellan väggen och huvudänden av sängen. Och den här arachnofobin jag har är alltså något jag utvecklat efter för många såna här upplevelser (med lite hjälp av diverse bu-perioder jag haft då jag 'känt' spindlar osv krypande över hela kroppen). Det finns trevligare sätt att vakna på kan jag försäkra.

Hur som helst! Jag har till sist tagit mig igenom alla SMBC comics som hittills lagts upp! Yes! Finally! Allihopa hahahhaha (inte på en dag...). Som jag jobbat!







Ahahahahahhahahha seriöst<3<33<33 Well well, nu måste jag nog gå och lägga mig om jag ska orka koncentrationslägret skolan imorn! G'night ^w^


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0