go cry emo kid

HUR KUL ÄR DET ATT SITTA ENSAM HEMMA EN FREDAGSKVÄLL ;___; Svar: inte så jävla kul. *deepcut* Och mor undrar varför jag är grinig.

Imorse chattade jag länge med underbara Jessika. Det var både mysigt och deprimerande då vi ägnade åt oss att utbyta oldschool bilder på oss själva och jämföra hur vi såg ut förut och så.Kom fram till att hon har varit väldigt mycket färggladare än jag och alltid så damn cute. Jag mest varit svart och svår (och skabbig) :/ med undantag av min more or less scene:iga period i nian tror jag det var. Tiden saknar jag inte men seriöst, jag var söt!


Kul att jag är mycket fulare nu -.-' och mitt hår: blegh. Ska aldrig gå till frisören igen! (nä jag klagar inte på sidecut:en, men resten tog hon cp-för-mycket på) Öh. Jag hade nåt bra att skriva men det glömde jag bort. Eller ja, mor kom med choklad (70% kakao!) och det var ju trevligt men ah. Har alldeles för mycket att tänka på just nu, har för mycket ångest för att det ska va nån tröst. Det värsta är att jag vet inte om det är sjukdomen eller nåt annat. But oh well. En annan sak med att va sjuk är att jag får svårt att andas och när jag försöker va kreativ går allt åt helvete också.

Sammanfattning: Jag would very mucho like to sitta ute i gräset, ensam eller inte, gärna på en kulle och titta på moln. Blåsa såpbubblor. Verkligheten är mer åt jag-kommer-sitta-och-gråta-i-ett-hörn-mot-slutet-av-kvällen:hållet.

Hur som helst, nästa vecka hoppas jag på bio med Benji ^w^

Postat av: Bodil

Men sötaste då! mental hugg Du var både söt då och massa söt nu! :D Det kommer jag alltid att tycka iaf ^^<3 Önskar man kunde vara hos dig och hålla dig sällskap! "/ <3 Hoppas du mår bättre tills på Måndag så du kan komma till skolan då! <3

2009-09-05 @ 14:26:09
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Felix

Du är så fin Bodil :) <3

2009-09-06 @ 02:07:00
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0