Movienight! Only it's a GAMER'S NIGHT.

Hej kära vänner på andra sidan internetkabeln. Detta inlägg får nog bli lite sammanfattande och ganska långt om jag inte får för mig att dela upp det. Återstår att se. Lyssnar btw på Oomph! - "Gott ist ein popstar", helst sjukt bra låt!

Hur som helst! I lördags, lyckades jag hinna färga håret innan jag und Erika joinade Bodil och Jesper hos Matrix. För att hinna detta fick jag skynda mig ungefär lika mycket som McCain och Farrel i Die HArd 4 när de är på the utility superstation som håller på att get all blown up. I alla fall, väl där satte jag mig och avslutade Bodils arbete med att piffa upp Matrix blogg medans resten ägnade sig åt att spela Castle Crashers. Sen tillagade vi tacos (Erika slängde köttet på golvet) och käkade sagda mat (det blev tre olika, en original, en mjölkfri och en vegetarisk färs).

Vi klättrade sen ner i Matrix källare igen för ännu en omgång med SexBox:et (lol Michael). Nu fick det bli Mirror's Edge, parkourspel med underbar grafik! IT'S SO SHINY. Vackert vackert och sleek som en MAcBook. Sen tänkte vi att även om Bea var borta så var det ju tänkt att det skulle va en filmkväll så vi kunde lika gärna se lite film också. Vi valde då Die Hard 4 som faktiskt är en av mina favoritfilmer. Den är faktiskt skiiiitbra, med massa oförglömliga quotes osv. VEt dock inte hur många som faktiskt såg hela, många verkade däcka efter halva filmen. Damn, har fortfarande ont i ryggen efter den där knepiga madrassen. Jesper och Bodil sov på cockerspaniel-lakan och Jepser (nä jag kan inte stava namnet rätt på datorn) gjorde den fina upptäckten att det blir något helt annat om man håller över den sista delen av hundrasen.

Dagen därpå fixade MAtrix sexboxet så att vi kunde spela Dead or Alive på det, mucho fun! Utom när ett visst team kör med den fina taktiken att de byter ut varandra hela tiden så att det enda de gör är att slänga sig in och tackla en utan att man får en chans att försvara sig -.- Sen kollade vi på filmen som var nice men lite Charlies Änglar aktig, följt av FANBOYS. Eller fel ordning, men men. Fin film iaf, Fanboys. Om ett gäng starwarsnördar som ger sig ut för att bryta sig in i George Lucas' mansion för att kolla på den kommande starwarsfilmen för en av dem har cancer och kommer inte hinna se den på bio. Underbar film!



Vi körde sen lite mer Mirrors Edge men tröttnade lite när vi bara blev nerskjutna hela tiden och spelade HAlo 3 slayer ist, men det var inte stor skillnad för mig... Då Jepser och Matrix dampade loss och gav sig på mej och kanske Erika också hela tiden. :( Inte ok! Jag ska träna och kräva en rematch.

Nu känns det som att det räcker med text om denna fina kväll. Totalvärd var den hur som helst.






Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0