still wishing I had a bathtube... to drown in

Jag är trött. Har bara varit trött senaste tiden. Det suger, och jag måste göra massa läxor osv. Är fett opepp på alla ämnen utan kopplingar till det estetiska. Dock ska vi få göra kulisser och scendekor osv till Höstkonserten, och det ser jag fram emot i alla fall.

Imorn ska Erika, Sebbfish och jag se Inglorious Basterds, och sen kanske vi ska till Nycon med Bodil redan imorn också. Kan bli fint. Men jag önskar att jag var piggare, känner mig så tråååååkig. Känns som att jag går omkring med ett litet ångestmoln hela tiden. BLÄÄÄÄÄÄ.

Önskar jag fötts till kille också. Så mycket enklare. Nu är jag tjej, och bara din flickvän.


Get tracks at MixPod.com

 

Nu finns förresten den här lilla spelaren med fin musik i högerspalten. Yay.



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0