Promoted :O

Fuck yeah, sovmorgon och sedan EN lektion imorn! HELT OK. Avatar-chill-helgen som vi skulle ha hos Johan i helgen har blivit framflyttad en vecka, men det blir kul ändå.

I matsalen idag utspelade sig följande:

Pop: Frida!
Moi: Öh?
Pop: Vad gör du på söndag?
Moi: Ingenting vad jag vet...
Pop: Bra, för då ska du, jag, Sebbe, Linus och Isaac hem till mej och planera Popcon.
Jag: JAHA?? Jag trodde jag ba skulle va funktionär.
Pop: Ehh, du blev promotad till arrangör.
Jag: Eh, ok.
Pop: Bodil, du är funktionär.
Bodil: Jaså??? Vad ska jag göra då?
Pop: Du gör det Frida säger åt dig att göra.
Jag: Bra, då springer du omrking och är snygg och vet saker. Nu vet du.

Det blir ASNICE. Om det går som tänkt ska Popcon hållas nångång typ i vecka 8, på Kunskapsskolan. Och det ska va fett J!<3


KAWAII ^w^

Postat av: Bodil

Ahyahaha! xD o.Ò

hihi Roligt när Pop kom fram och slängde ur sig att jag skulle vara funktionär x3 Blaning av glädje och über förvåning! xD Men springa runt och vara snygga kanske jag kan, och veta lite saker kan ju häller inte vara så svårt :P

2009-09-24 @ 19:22:17
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: No surprise, it's gotta be you! Du föddes till det här ^w~

2009-09-24 @ 22:09:39
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0