no rest for the wicked

Jag köpte nya såpbubblor idag. Jag har redan en 'burk' som jag fått av Erika, och den ser ut som en glass och är jättesöt. Men det läcker :/ Nu har jag en med Hello Kitty (från Åhlens) och den har de advantagesen att den läcker inte och dessutom har den två ringar att blåsa i, en liten och en stor! Så man kan göra några stora och/eller massa små. Dessutom träffade Bodil, Jesper och jag Martin på stan, och han var så generös att han betalade tillbaka mina 180 kronor (med ränta a la 20:- hehe). Awesome!

Bortsett från det är jag hysteriskt trött och har varit fantastiskt flummmig idag. Oh, och när vi gick från skolan och jag hojtade till Emile och frågade vart han och Astrid skulle och fick svaret "till bussen" ropade jag "vad töntigt!" (Bodil och jag går alltid från skolan eftersom det är mycket chill:igare). Till min förvåning var Emiles respons "Jag gillar att du är helt spontan och ärlig". Det blev jag lite glad över, även om jag misstänker att många inte håller med honom där.

Nu ska jag nog kolla på Spirited away och göra några armband. That's it for now, men jag ger er:


Från Sveriges Sämsta Sida

Postat av: Erika

Haha, så fint!

Men ett plus hallon/bärlukten på den, och extra stort för formen XD Och grattis till att du har fått lite mer kapital i plånboken!

2009-09-02 @ 19:52:08
URL: http://iettiskalltikealand.blogg.se/
Postat av: Felix

Erika: hehehe jag försökte spendera dem idag men det gick inte så bra, men jag gör nog av med dem imorn istället! xD det finns rödvitrandiga långstrumpor på Silver som jag MÅSTE ha, men Micke hittade dem inte idag så han skulle leta efter dem

2009-09-02 @ 21:13:09
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Erika

När slutar du imorgon? kanske kan joina dig på staden om jag får? XD

2009-09-02 @ 21:28:29
URL: http://iettiskalltikealand.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0