my favourite kind of mindreader

Bodil-chan var sjuk idag :( men det var i alla fall trevligt på stan. Jag chillade med Julia, Astrid och Csanady (som hade shorts och strumpbyxor dagen till ära. Csanady asso.) på väg från skolan. Vi kom fram till att alla fyra var huge fans of septumpiercing (FYRA MÅNADER KVAR) och efterrätter. Jag gick runt och craveade stenhårt efter kladdkaka. Csanady bjöd på knäckebröd, och lämnade tillbaka min The Cure CD han lånade innan sommarlovet, hehe.


Csanady och Viktors two-in-one-portrait är så jävla grymt


Astrid behövde opinions om hårfärgsval, och det blev något rödorange men halvnaturligt. I support! Sen visade det sig att kvinnan i mitt liv ville bjuda mej på kladdkaka (MINDDREADER ELELR VAD) mot att jag hjälpte henne med bloggen igen (snyggheader here we come), så jag drog hem till henne. Benjamin och jag picknickade i hennes trädgård och utbytte youtubeklipp. Mysighetsfaktor=hög.

(det är en länk tror jag 8D)


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0