MEH

Igår tyckte jag att jag var smart. Dagen innan hade jag haft alldeles för tjocka kläder och svettats hela dagen. Igår började vi 12.20 så det var redan dag när jag skulle klä på mig, och det var varmt och strålande sol. Jag tog tunna leggings, shorts, Tshirt och min tunnaste hoodie, och kände mig ganska nöjd med att kläderna för en gångs skull skulle passa vädret. Packade ur paraplyet gjorde jag också. However, när dagens 2 lektioner var över var det stålgrått ute och regnet vräkte ner. Varken Jesper, Bodil eller jag var särskilt pepp på att gå ut så vi stannade på skolan och blåste såpbubblor. Bodil fotade lite och de här bilderna snodde jag från hennes blogg:





Hon tar så bra bilder! Jag är avis. I alla fall, Bodil och jag trotsade regnet till slut och Jesper gömde sig under Hannahs paraply så vi kunde ta oss till bussen. Jag hade varit illamående och hängig hela dagen, så Bodil och jag köpte bröd på Hemköp, och stod sedan utanför och glufsade i oss dem och såg suspekta ut som om vi var på rymmen. Bodil åkte hem och jag försökte köpa mina polkagrislångstrumpor, men de var fortfarande borta så jag drog till Fish ist. Dock ringde jag snart min mor som kom och hämtade mig, för min hälsa var inte riktigt på topp. Såklart är Mor och far övertygade om att det är svininfluensa, men jag hoppas att det är något annat, för astmatiker som jag är tillhör jag en av riskgrupperna. MEH.



Nu sitter jag alltså hemma medans resten av klassen är i skolan och får sina Macbooks. Tss. En bra sak är i alal fall, att igårkväll ringde jag Jessika. Vi pratade i 1 timme och 44 minuter om typ skolan, kläder och hår, hihi. Idag ska jag försöka rita något till henne för jag ska skicka brev.

Postat av: Bodil

Tycker så synd om dig Frida! <3 Jag hoppas du inte har nöffinfluensan D: Och kän inte som hu har missat någon med MacBooken, för enligt mig så är jag väldigt missnöjd med den "/ <3

2009-09-04 @ 20:11:10
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Felix

Bodil: det löser sig -.-' och jaså, där ser man, det var inget att ha asso O__o

2009-09-04 @ 20:18:10
URL: http://blueberrybells.blogg.se/
Postat av: Bodil

Felix: Jag hoppas det! Asså nää det tycker jag inte! Du vet alla kortkomandon som man har till datan det är ju inte alls samma med mac! Typ att kopiera är inte ctrl c iaf! O_O massa sådana saker! Ja du kommer ju få märka sen när du får den iaf ^^ Men jag tänker nog kanske fråga om man måste använda datan! För jag ville ju inte äns ha den i början häller :S

2009-09-05 @ 14:31:07
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0