Not so fo sho

Jag håller typ på att bli förkyld, så jag gick in på Tessins hemsida för att checka vad vi skulle ha imorn och om det var nån ide att ha jumpakläder osv. Upptäckte då att vi inte har idrott imorn, pga RFSL-utbildning. Och jag ba fuck yeah, sovmorgon fo sho! Fast sen kom jag på att det var nog vi som skulle ha den där utbildningen, men när jag skulle kolla igen gick hemsidan sönder (man kommer typ aldrig in på idrottssidan, den är fett cp) så jag ba omg, what to do. Sen kollade jag klassschemat, and yes indeed. Typ flera timmars föreläsning here we come. Yay.

ICHI NI SAN YON GU ROKU NANA HACHI KYO JUU ehhhh hallå, var är svans-tecknet på mac:en? :s Det som brukar va på tangenten för ^ och ¨ som ett liggande s. Okej, det fanns där inser jag nu, även om det inte står. Duktigt Frida.

Måste ba tillägga att Orihime i Bleach är fett jävla värdelös. Sebbe och jag kollade på fortsättningen efter alla fillersen igår när Ichigo fightades med några Tercera Espada, och Orihime stod ba brevid hela tiden och ropade "Kurosaki-kun" hela jävla tiden medans teh bad guys slog ihjäl Ichigo. Och hon kan ju 'heala' och grejer och hade typ en miljon chanser att göra det medans Neliel bankade på dem andra, men hon stod ändå bara där. Jag får damp, det borde va förbjudet att va så sjukt dålig!


Urahara är fucking awesome. CAN'T ARGUE WITH THAT.

Damn, nu måste jag lära mig de senaste hiraganan och läsa massa engelska. Wish me good luck.

Postat av: Bodil

Ichi, ni, san, yon, go, roku, nana, hachi, kyu, jyu 100= hyaku :3



Svanstecknet ~ Tror jag är alt + ^ knappen (sitter vit stationära x3) @ är ju alt plus 2! Typ hatar att alla kortkommandon för tekn är fuckt upp >_<



Lycka till med pluggandet! Ska göra det samma här! :s Glöm inte att man ska skriva Readin jurnal också, + 15 ord man ska översätta >__x <3

2009-09-24 @ 22:00:24
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: ahhh jag håller på ;_; detta suger! Me does not want english!

2009-09-24 @ 22:10:38
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0