DON'TMAKEMESLEEPALONE

det här är nog en av mina favoritlåtar evah



Jag måste whinea lite, trots att jag lovade mig själv att inte göra det på bloggen. Jag är så jävla dum i huvudet. Förra terminen fick vi en bilduppgift som gick ut på att göra en serie om vad som helst, i A-format. Jag bestämde mig för my own interpretation av Alice i Underlandet, eller de första kapitlen. Det skulle resultera i en textlös serie på 13 rutor. Jag kopierade upp skissen i dubbel storlek för att underlätta tuschningen, och gjorde alla rutorna på olika bitar av papper för att det skulle vara lättare att arbeta med och scanna in och sätta ihop i PS. Jag hann inte klart (hade en ruta + att scanna in allt kvar) och har längtat hela lovet efter att få finish it då, men vi har ingen bild det här året (vi har foto och formgivning istället) så jag skulle ta hem och göra klart serien istället. Så i fredags gjorde jag en provisorisk mapp av två A3:n, skrev namn och klass på och stoppade allt material i den. Men jag glömde den i skolan, i huvudbtyggnaden, inte estethuset. Och nu finns den ingenstans. Inte i receptionens 'upphittat' och inga lärare har sett den. Någon städare måste ha slängt allt. Halva vårterminens arbete åt skogen. Och just Alice av allt. Vad can man säga annat än *DEEP FUCKING VERTICAL CUT*

Till råga på allt failar jag när jag ska sova = trött angrycat ;_;

Postat av: Bodil

Aow! Jag tycker jätte mycket synd om dig Frida-chan ;_;(L)

Jag hoppas massa mycket på att någon verkligen inte har slängt den utan att den finns någon stans! <3

2009-09-02 @ 06:44:19
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Felix

Bodil: ;__; ksnske :/

2009-09-02 @ 09:41:14
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0