Doing it wrong :(

sdfg säger:
Vet du värsta med denna dag?
Blueberrybell säger:
Nä?
sdfg säger:
jag misslyckades göra ris, så jag fick äta nudlar  
Blueberrybell säger:
AHAHHAHAHHAHA
Blueberrybell säger:
Hahahhahahhahahah
Blueberrybell säger:
Just det, det var du som inte kunde koka ris
sdfg säger:
Det började aldrig kocka
Blueberrybell säger:
Haha wtf????
Blueberrybell säger:
Slog du på spisen?
sdfg säger:
Jag väntade i över en timme xD
sdfg säger:
Mmm!
Blueberrybell säger:
Hahahhahahha men ofta! Det är bara du som skulle kunna göra sådär!
Blueberrybell säger:
Du är fin : D
sdfg säger:
Vattnet vart vitt och damp riset vart konstigt och mongo vattnet kockadde aldrig.           TACK!  
Blueberrybell säger:
Gud vad äckligt, bra att du valde nudlar sen istället xD hahahahha jag skulle äta ett päron idag men det var betskt och jag ba wtf sen insåg jag att det var svart och typ maskätet där jag bitit   ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT
sdfg säger:
Haha!!! Man ska inte äta det svarta med maskar i. xD



Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0