Chibitards! RUUUN!

Waaa, de på Kunskapsskolan är inte säkra på att de vill låna ut skolan åt oss till Popcon! They better make up their mind or we will have to kissa på dem! Fö.ö är killarna helt sålda på chibis. Seriously, de är en pina att rita! Alltså jag gör ju alltid extra stora huvuden när jag tecknar, men... att göra någon typ 2-3 huvuden hög är inte kul. 4 är bra 8D Det är så plain också, för det ska ju va simpelt och så men jag vil slänga in mer detaljer för att det ska ens bli värt att titta på. Öh. Sebbe tyckte min Pop-chibi var för avancerad.

Jag tycker han blev söt. Buhu. I alla fall ska vi ha typ som i TV-spel på sidan om oss. Character stats med speed och intelligence och så. Det blir finast. Måste bara få tid att göra oss alla fem osv.

Har kommit fram till att Ouran High School Host Club är awesome! Bodil och jag checkade första avsnittet i skolan idag, och den är asflummig. Så min humor<3

Nu måste jag nog plugga japanska... eh. Borde läsa åtminstone 70 sidor i A million little pieces också... KUL. (Får skylla mig själv att jag skjuter upp allt till sista dan men ändå)

Fortfarande: where the hell are my jeans?

ÅH BTW. Köpte världens underbaraste mössa idag. Det var svinkallt och jag behövde verkligen en. Det är en mössa som fick mor att skratta och kalla ryssmössa, så den blev väl inte så jättepopulär i familjen, men shit vad jag älskar den. Det är som att gå omkring med ett stort gosedjur på huvudet. Eller som att cosplaya ewok. Eller vilding kanske? Bild kommer snart.

Aja. OTL.

Postat av: Bodil

Naww! jag tycker din chibbi är massa massa jätte söt ^^

Haha Ouran High School Club var ju underbar xD

+ din mössa bara as gosig :D <3

2009-10-01 @ 20:52:33
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: Blueberry

Bodil: hihi tack! Animen var ju galet fin :D hahahaha älska min cpmössa<3

2009-10-01 @ 21:58:25
URL: http://blueberrybells.blogg.se/

Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0