+ Makes me want to turn up the volume +

Alltså jag har bara hört singlarna från D'espairsRays senaste album Redeemer. Whyyyyyy??? Jag failar som fan. Hur som helst, både Horizon och Redeemer är helt sjukt bra men VAD ANNAT KAN MAN VÄNTA SIG AV DESPA.

...Saknar dock Hizumis svarta hår :(


Ingen annan grupp kan få mig att vilja höja volymen tills musiken tränger in i själva benmärgen och får mig att sprängas i en miljon övelyckliga bitar. Ingen som Despa. Det är liksom bara JAAAAA HIZUMI ÅH JA. Hans röst är helt gudomlig (AND that face is to die for). Och soundet är bara så perfekt, det är seriöst SÅ HÄR NÄRA <-> att jag börjar hyperventilera bara av att lyssna.


Vaarfööööör guuud har jag missat dem BÅDA GÅNGERNA de varit i Sverige. Hur är det möjligt vad har jag gjort vad har jag gjoooooort för att förtjäna detta. Skulle kunna ge min vänstra arm för en plats in the front row typ.

För övrigt tror jag att jag hörde Despa för första gången den 17 juni 2007. Köpte Coll:set den 15:e men kunde typ inte lyssna på den då... Shit, det känns som mycket längre sen. Citerar i alla fall från bilddagboken: "kärlek vid första lyssningen". (Hehe ja jag gick in och kollade upp datumet på bdb.)

In Vain:

Jag skulle kunna lyssna på D'espairsRay tills öronen blöder.


Welcome to the Blablahospital.

Patient's name:
I'm mentally hysteric

Letters can be sent to:

Your home (page) address:

Describe your symptoms here:

Trackback
RSS 2.0